پرسش های متداول
اگر درباره محصولات یا خدمات سایت پرسشی دارید می توانید پاسخ آن را در این صفحه جستجو کنید. در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، می توانید با شماره های پشتیبانی مشتریان که در صفحه "تماس با ما" نوشته شده است با کارشناسان پشتیبانی گفتگو کنید.
ثبت نام و ورود به سایت
آیا لازم است در سایت ثبت نام کنم و عضو شوم؟
خیر، برای خرید از سایت لازم نیست عضو شوید. شما می توانید بدون ثبت نام و به صورت مهمان هر محصولی که تمایل دارید را به سبد خرید خود اضافه کنید، سبد خود را تسویه کرده و کالای سفارش داده شده را در آدرس دلخواه خود تحویل بگیرید. اما اگر در سایت ثبت نام کرده و عضو شوید از مزایای بسیاری شامل: مشاهده تاریخچه سفارشات، ذخیره کردن آدرس های ارسال، ذخیره تنظیمات فاکتور، کوپن های تخفیف، تخفیف ویژه اعضاء، هدایای مشتریان و اعضا و بسیاری مزایای دیگر برخوردار خواهید شد.
چگونه اطلاعات حساب خود را ویرایش کنم؟
با وارد شدن به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه "جزئیات حساب" می توانید نام و نام خانوادگی، شماره همراه، آدرس ایمیل و کلمه عبور خود را ویرایش کنید.
آدرس صورت حساب و ارسال کالا را چگونه ثبت یا ویرایش کنم؟
به حساب کاربری خود وارد شوید و گزینه "آدرس ها" را کلیک کنید. در این صفحه برای هر کدام از آدرس های صورت حساب یا حمل و نقل با کلیک روی کلمه "افزودن" می توانید آدرس دلخواه را ثبت یا ویرایش کنید.
چطور ثبت نام کنم و در سایت عضو شوم؟
در قسمت بالا سمت چپ سایت بر روی کلمه ثبت نام/ورود کلیک کنید. در صفحه نمایش داده شده با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور و فشردن دکمه ورود به سایت وارد شوید. اگر هنوز عضو نشده اید و نام کاربری و کلمه عبور ندارید در پایین همین صفحه بر روی کلمه "ساختن حساب کاربری" کلیک کنید. در صفحه بعدی آدرس ایمیل خود را وارد کنید و دکمه ثبت نام را کلیک کنید.ثبت نام انجام شد. کلمه عبور به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. در بخش جزئیات حساب کاربری می توانید نام، کلمه عبور، شماره همراه، و دیگر اطلاعات خود را ویرایش کنید.
چگونه شماره همراه خود را در سایت ثبت یا ویرایش کنم؟
با وارد شدن به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه"جزئیات حساب" می توانید شماره همراه خود را ثبت یا ویرایش کنید. شماره همراه شما برای ارسال پیام سفارش های شما و زمان تحویل کالا استفاده می شود.
چطور می توانم کلمه عبور را تغییر دهم؟
به حساب کاربری خود وارد شوید و گزینه "جزییات حساب" را انتخاب کنید. در این صفحه در بخش انتهایی می توانید کلمه عبور خود را تغییر دهید.
سفارش کالا
چگونه می توانم کالایی را سفارش دهم؟
برای ثبت سفارش و خرید از سایت، پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه کرده سپس به بخش سبد خرید رفته و مراحل خرید را کامل کنید. پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارشات من” می توانید تاریخچه سفارش ها و خرید های خود را مشاهده کنید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله. فعالیت فروشگاه 24ساعته است و شما می توانید در هر ساعت شبانه روز و از هر مکانی محصول دلخواه خود را سفارش داده و پس از پرداخت فاکتور آن را در آدرس دلخواه خود تحویل بگیرید.
آیا می توانم تلفنی سفارش دهم؟
بله. با تماس تلفنی با کارشناسان فروش سایت می توانید هر ساعت از شبانه روز کالای دلخواه خود را سفارش دهید شماره کارشناسان فروش را می توانید در صفحه "تماس با ما" ببینید.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
بله. می توانید محصولات غیر موجود را هم سفارش دهید اما حتما باید پس از ثبت سفارش با کارشناسان تماس گرفته و از زمان موجود شدن و تحویل کالا مطمئن شوید اگر در هنگام ثبت نام شماره تلفن خود را وارد کرده باشید کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و نیازی به تماس شما نیست همچنین در صفحه هر محصول در بخش پرسش و پاسخ می توانید سوالات خود را پیش از خرید هر محصول موجود یا غیر موجود در فروشگاه بپرسید.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید به حساب کاربری خود وارد شوید، تمام فاکتور های شما در بخش سفارش ها ذخیره می شود. برای مشاهده جزئیات هر سفارش می توانید بر روی آن کلیک کنید.
آیا میتوانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله. به روال عادی محصول را به سبد خرید اضافه کرده و مراحل خرید را انجام دهید در بخش پایانی هنگامی که آدرس تحویل محصول پرسیده می شود می توانید آدرس تحویل گیرنده را که هر آدرس دلخواهی می تواند باشد را ثبت نمایید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
ما با ارسال پیامک و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکنیم. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “رهگیری سفارش” از وضعیت آن مطلع شوید.
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با شما تماس بگیرم؟
خیر. پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار انجام شده و مراحل آن از طریق سرویس پیامک یا ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش ما با شما تماس خواهند گرفت.
خرید و پرداخت
چطور میتوانم به خرید اینترنتی اعتماد کنم؟
برای راه اندازی این فروشگاه تمام مجوزهای لازم از نهادهای دولتی دریافت شده است. وجود نماد اعتماد الکترونیکی در سایت که از طرف وزارت صنعت و معدن ارائه شده، نشاندهنده اعتبار و اطمینان از عملکرد فروشگاه است. همچنین برای داشتن درگاه اینترنتی در وبسایت، گذراندن مراحل قانونی و واجد شرایط بودن از مواردی است که با توجه به ارائه مدارک ثبتی و قانونی میسر شده است.
آیا امکان پرداخت با هر کارت بانکی ممکن است؟
بله. شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت، هزینه سفارش را پرداخت کنید.
آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
خیر. در حال حاضر این امکان وجود ندارد چنانچه قابلیت پرداخت اقساطی فراهم شود از طریق سایت و ایمیل به مشتریان اطلاع داده خواهد شد.
آیا امکان تغییر یا لغو سفارش وجود دارد؟
بله. پس از ثبت سفارش و پیش از ارسال محصول سفارش داده شده، با مراجعه به صفحه تغییر یا لغو سفارش و کامل کردن فرم مربوط به دلیل تغییر یا لغو سفارش درخواست خود را ثبت کنید. پس از مدت کوتاهی کارشناسان ما با شما تماس گرفته و در مورد فرایند تغییر یا لغو سفارش شما را راهنمایی خواهند کرد.
اگر پرداخت اینترنتی با مشکل مواجه شد و پول از حسابم کسر شد چه اقدامی باید انجام دهم؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. در این صورت جای نگرانی وجود ندارد. درصورتیکه پرداخت اینترنتی با موفقیت انجام نشود و مبلغ هم از حساب شما کسر شده باشد، حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت مبلغ بهصورت خودکار از طریق بانک مربوطه به حسابتان عودت داده میشود. درصورتیکه مبلغ بعد از ۷۲ ساعت به حسابتان برنگشت، با بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید و برای رفع مشکل از آنها راهنمایی بگیرید.
گارانتی و بازگشت کالا
آیا محصولات فروشگاه گارانتی دارند؟
بله.کلیه محصولات فروشگاه دارای گارانتی معتبر و بلند مدت هستند.با مراجعه به صفحه مشخصات هر محصول، در بخش توضیحات می توانید مدت زمان گارانتی و نوع گارانتی محصول را مشاهده کنید.
آیا امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد؟
بله. پس از دریافت کالای سفارش داده شده، با مراجعه به صفحه تغییر یا لغو سفارش و کامل کردن فرم مربوط به دلیل تغییر یا لغو سفارش درخواست خود را ثبت کنید. پس از مدت کوتاهی کارشناسان ما با شما تماس گرفته و در مورد فرایند تغییر یا لغو سفارش شما را راهنمایی خواهند کرد.
اگر کالای خریداری شده دچار مشکل شود شیوه استفاده از گارانتی چگونه است؟
در صورتی که مشکل پیش آمده شامل مواردی باشد که گارانتی آنها را پوشش می دهد می توانید با مراجعه به دفترچه همراه محصول آدرس و شماره تماس دفاتر گارانتی محصول را پیدا کرده و با آنها تماس بگیرید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید می توانید با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید.
پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید؟
کارشناسان فروش و بخش پشتیبانی ما به صورت 24ساعته برای مشاوره پاسخ به
پرسش های شما آماده هستند.